A N N O N S E Innslag STIKKORDKoronavirusetOmsorgØstre Toten NAV-kontoret i Østre Toten tar i bruk digitale løsninger for å redusere ventetid Av Jan Erik Sandmo 1. mars 2020 Av Jan Erik Sandmo 1. mars 2020 Dele FacebookTwitterPinterestWhatsApp https://usercontent.one/wp/www.radiototen.no/wp-content/uploads/2020/03/NAV-i-Østre-Toten-tilbyr-brukere-nettbasert-søknadsverktøy.mp3 Forrige sakI andre del av Pensjonskvarten er stikkordet «alle begrepene»Neste sakVårt liv, vår kropp A N N O N S E Les og hør mer Sterk motstand og følelsesladet debatt Her kan du se videoen fra kommunestyret Meditasjonskvelder i Nordlia kirke Lokalradioens betydning og fremtid diskutert Felleskonsert i Østre Toten kulturhus Skreia Kulturhus blir rammet av humoristisk «bankran»