A N N O N S E Innslag STIKKORDKoronavirusetOmsorgØstre Toten NAV-kontoret i Østre Toten tar i bruk digitale løsninger for å redusere ventetid Av Jan Erik Sandmo 1. mars 2020 Av Jan Erik Sandmo 1. mars 2020 Dele FacebookTwitterPinterestWhatsApp https://www.radiototen.no/wp-content/uploads/2020/03/NAV-i-Østre-Toten-tilbyr-brukere-nettbasert-søknadsverktøy.mp3 Forrige sakI andre del av Pensjonskvarten er stikkordet «alle begrepene»Neste sakHistorisk mild vinter også i Østre Toten A N N O N S E Les og hør mer Kropper, piller, forviklinger og raske skift Anbefaler felles kjøreregler for bruk av sosiale medier Informasjonsmøte i Storsalen på Bygdestua Kommunepolitiker Tom Svellet (Ap) er bekymret Digital hjelp og kurs for besøksvenner i Østre Toten Helen Fredholm med «Den Naturlige Hagen»