A N N O N S E Innslag STIKKORDKoronavirusetNAVOmsorgØstre Toten NAV-kontoret i Østre Toten med digitalt tilbud som reduserer ventetid Av Jan Erik Sandmo 1. april 2020 Av Jan Erik Sandmo 1. april 2020 Oppdatert for 17. april 2020 Dele FacebookTwitterPinterestWhatsApp Konstituert NAV-leder i Østre Toten, Ørjan Gangnes, tar i bruk internett for å få raskere behandlingstid. https://usercontent.one/wp/www.radiototen.no/wp-content/uploads/2020/03/NAV-i-Østre-Toten-tilbyr-brukere-nettbasert-søknadsverktøy.mp3 Forrige sakØkt sengekapasitet i Vestre TotenNeste sakVarelevering med ordføreren A N N O N S E Les og hør mer – Viktig å ha et aktivt næringsliv Her kan du se videoen fra kommunestyret Økning i arbeidsledigheten i Innlandet «En tur på butikken» med gruppa 70+ «Helt på Jordet» til helgen Jazz på Skreia med Anne Johansen