Ansvarlig for Post i Butikk hos Meny på Røa, Majla Leto. Birger Morken

Sju Post i Butikk i Innlandet bytter driver i 2021. Det skjer etter ordinær konkurranse blant butikker som er interessert i å ha tjenesten.

I vårt distrikt er det Lena Post i Butikk i Østre Toten som skifter fra Extra Lena til Spar Lena.

– Når vi velger Post i Butikk, legger vi vekt på blant annet nærhet til kundene, parkeringsmuligheter, økonomi og hvor egnet lokalet er, sier Frode Fyllingen, som er direktør for Postens salgsnett.

– At noen butikker mister Post i Butikk, betyr ikke at Posten er misfornøyd med disse driverne, sier han.

Høy kundetilfredshet
Post i Butikk har veldig høy kundetilfredshet, mye takket være lokale drivere som håndterer pakker og posttjenester på en god måte.

Lang åpningstid og god tilgjengelighet der folk ferdes gjør også at Post i Butikk har blitt stadig mer populært siden innføringen for om lag 20 år siden.

Tidspunkt for endringene bestemmes senere.

Skrevet av:

Alexander lager radioens daglige programmer, med fast innhold som lokalnytt, vær, trafikk, sport, oppslagstavle, innslag og mye mer. Kanskje er det han du har møtt når han er ute med mikrofonen? Han er også ansvarlig for radioens nye nettsider.