tirsdag, juni 16, 2026

LOKALNYTT

Ukjent lukt i Gjøvik sentrum skyldtes tørt sluk

Denne saken er fra 9. august 2024 og innholdet kan derfor være utdatert.

Sykehuset Innlandet ble satt i rød beredskap etter melding om en mulig gasslekkasje i et bygg i Gjøvik sentrum torsdag kveld.

Nødetatene rykket ut til stedet, inkludert røykdykkere som undersøkte bygningen.

Etter en tids undersøkelse konkluderte brannvesenet med at den merkelige lukten skyldtes kloakklukt fra et tørt sluk, skriver Oppland Arbeiderblad.

Flere lokale nyheter

Denne nettsiden bruker informasjonskapsler. Ved å fortsette å bruke denne siden godtar du vår bruk av informasjonskapsler.